Ekibimizin Ulusal Başarısı
İnternet erişimine ulaşmanın mümkün olmadığı yerler (uçak seyahatleri) ve internet erişimine alışık olmayan kullanıcılar (6 yaş altı, 60 yaş üstü) medya ilanlarının başlıca hedef kitlelerindendir. Bir düşünün, uçak seyahatinde, dünyada ne olduğundan habersiz zorunlu bir bekleyişin içindesiniz ve haliyle zaman geçirecek birşeyler bulmak ve oyalanmak istiyorsunuz. Dergi ilanları işte tam bu noktada devreye giriyor. Potansiyel müşterilerinizin sıkılmaya en yatkın olduğu noktada devreye girin ve zekice hazırlanmış metinlerle onlara kampanyanızdan bahsedin. Bazen hiç ummadığınız insanlara çok farklı kanallar aracılığıyla ulaşabileceğinizi görmüşsünüzdür. Medya ilanı vereceğiniz kurumdan hedef kitle analizi talep edin. Hangi segmente, hangi yaş grubuna, nerede ve nasıl ulaşacağınız hakkında bir kaygınız yoksa birşeyleri yanlış yapıyor olabilirsiniz. “Benim ilanımı herkes duysun” demek etrafa rastgele ateş etmekten başka birşey değildir. Bu nedenle hedefinize odaklanın ve doğru medya ilanı ile onu tam onikiden vurun!